Fashion + Music Model Search Competition 2011

7:20 PM

Nah! Here are the photos of the model search competition.
i stole it from my classmate, Venessa. :P
I look fat in all photos! T.T
But i like the color mood. Thx Venessa to help us take so many photos. Love you~

Lisa and us~ Btw, i love the liselle tee very much~


AD1005-1 girls. Qin, Joanne, Suet Ying and me~


Joanne and me~


Yeah! We are so sweet~ LOL.


Qin and me~


Emo'ing before the show start. I am nervous!!!  ><


Yeah! Pls call me piggy~


LOL!


The judgers, Amber Tan, Lisa and Serene.

You Might Also Like

0 Comments

About Me

My photo

♥ Graphic Designer 
♥ Lifestyle Blogger 
♥ Beauty |  Food | Event | Fashion

Instagram

Google+ Followers

Copyright @ 2012-2013 Adeline Lee. All Right Reserved.

Subscribe